shollahopp

Hej, efter många om och men sitter jag nu utan läxor... orkar inte med dem mer, ganska många e det dessutom. Var tvungen att slita mig lite för att göra ett inlägg här (som inte gjorts på evigheter) men skoj, hoppas de e ngn som läser iaf : ]
Idag har de väl inte hänt så mkt, det var en vanlig onsdag, tråkig som bara den, trött och slitsam! tur att man har er som förgyller dagen <3, blev även klar med broderiet som jag hållt på med i cirka jaa hela terminen, går sakta men säkert framåt... tveksamt men aja fint blev de väl elr?

Nu när man bara studar hela dagarna så skulle de behövas ngt kul i helgen, och det blir de :D kolla Oden Cup (Go VARTOFTA Go VARTOFTA) och sen tävling på sönda (Y) hoppas de blir bra och träffa da friends som man inte träffat på ett tag <3
Imorrn blire dansgrejs, skoj de btw älskar dans ;] hoppas de e så bra som när de va och visade oss, shiet va skoj de va, ska nog börja med ngt sådant tror jag nu när jag slutat med fotbollen. saknar det faktiskt, men när man tränar (försökte så gott jag kunde) och sen inte får vara med och spela så är de inte speciellt kul :/ men nu slipper jag det, men kommer sakna allt och alla och sammanhållningen i dam-laget, den va bäst! TACK för alla minnen med er, Danmark <3


Det går en väg till mitt hjärta.

nu ska plugghästen fortsätta... see ya

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0