"bakning = katastrof"




  hej,
nu är äntligen dagen snart slut, börjar bli trött på denna veckan just nu. men den lider jue mot sitt slut (Y) spelade upp en otroligt bra pjäs idag på NO:n, om typ transplantera ngt sånt där skit.
Kela fick en ny näsa, den e jue så tjusig som de e :P heh

när ja kom hem mså bad mamma mig göra en cheescakes, (å de tror hon att ja klarar av). men iallafall, jag ger mej in på en helt okänd grej. det avr tre moment å ja fatta inget, de sluta med att ja ringde mamma cirka 6 kanske tillochmed 7 gånger (hon var nog rätt trött på mej) + att ja gjorde av med 6 st ägg som åkte rakt i slasken... 1.5 dl socker & vaniljsocker, tur att mamma inte vet om de just nu ^^ hon skulel nog inte bli så glad.  medans ja vänta på att mamma skulle komma hem och hjälpa mig med äggen så var jag ute å gick, helt underbart skönt! gick 4 - 5 km :]

ikväll så har vi gäster (de ska få äta av kakan :S hah) hopaps de inte blir för missnöjda. men de blir nog bra efter alla försök, men nu vet jag ju hur an gör. e också väldigt trött, kanske sova snart? låter ganska skönt. måste läsa den bok Roine tvingat oss att läsa, typ 30 sidor kvar ajajaj. då vet ni vad ja gör i helgen, om ni har lika tråkigt som jag, ring mej!


Kommentarer
Postat av: sofie!

jobbig vecka, men vi tar oss egenom det :D

du kan få bo hos mig så länge du vill :P

ingen brotska.

jag älskar dig!<3

2008-10-11 @ 19:24:38
Postat av: jag

hehe, aa du tkr de va :P

alltid vi! <3

2008-10-13 @ 10:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0