money,.

skåningen här dåe, vädret är underbart, soligt och ganska varmt :) ska nog snart bege mig utåt, ska bli skönt,  men först göra klart svenskan :] går väl sådär,....
jag har även glömt min mobil hemma :( det är katastrof, den e mitt liv! men får den imorrn när mormor kommer, som tur är. kom på den när ja satt på tåget till malmö, smartes tös dedär ;)

Jag saknar även alla där hemma, självklart! men skönt att komma bort ett tag och träffa kusinen och övriga :]

hoppas alla har de bra på höstlovet, de har jag iallafall :] leker dagarna långa och jobbar åxå, de kan man inte tro, men de gör ja. trevligt värre att tjäna lite money (Y)

nu tjatar Hugo att vi ska gå ut men först så ska vi bygga ett garage av kapplastavar + att han kan vissla på te sätt :S han e lite udda den pajken, men undra var han fått de ifrån....

hade gött, madde !

Kommentarer
Postat av: sofie

jag saknar dig<3

ha det så underbart du bara kan!

2008-10-26 @ 14:10:42
Postat av: sofie

JAG SAKNAR DIG<3

HA DET BÄÄÄST ÄLSKAR DIG.

2008-10-26 @ 14:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0