17 april, -09

Morrn på folket, sitter nun här och bara segar. Blir nog att göra så i typ 30 min till. Sen så städa rummet och kanske en sväng till stan, beror på om Karro vill svara på sms?! 
Började min dag för 20 minuter sedan och satte mej ute på trappen och åt frukost! mkt skönt. Sen satte jag mej faktiskt här, har inte hänt ngt mer :]

Tänkte berätta lite om igår, då vare dans i Fkp! med 9:orna, jag tyckte de va mkt skojsigt, träffa massa folk som man inte träffat på evigheter och fick ju självklart dansa. Blev lite stressit med tiden mellan träningen och parken, men det löste sig. Under kvällen dansade vi, hade uppvisning och tjöta <3
Uppvisningen gick bra, ganska iaf, ladda inför imorrn för då äre tävling i munkedal! då ska de dansas :]
bilder från Idre kommer......

//madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0