dagen,.

Påsklovet har börjat och jag är sjukt trött. Har varit fullt upp hela veckan och tema-vecka atr kål på en! Men skänt med ledighet imorrn och sen tävling på lörda :] sen på sönda blire att packa för på månda drar jag och Ika upp till Idre (Y) blir kanoners<3
En vecka med skidåkning och avkoppling, precis vad jag behöver just nu :*

Kom precis på att ja e tvungen att åka upp till skolan imorrn iaf -.- måste hämta grejer ja glömt i skåpet... inte skoj, men får väl ta moppen om de e fint väder som vi hoppas på!

Idag har dagen tillbringats i skolan, staden och åter skolan. Efter en stressig skola-dag så begav vi oss 7 mopeder in till staden, käkade på Mingus och gick en sväng på marken, älskar er<3 
Sen vare bara att bege sig mot skolan igen, skulle ju ha Öppet Hus, och det blev bra :] tjänade in 2 500 :- på fiket typ till Stockholm!

Nu ska ja sova! puss

//madde

Kommentarer
Postat av: annie

gööött med pengar till sthlm :)

om du vill kan jag hänga med till skolan imorrn, call meeeeee isåfall! älsk

2009-04-02 @ 22:29:47
URL: http://chiudore.blogg.se/
Postat av: S O F I E

jag måste också till skolan :P så du kan ringa mig med :D puss

2009-04-03 @ 10:44:26
URL: http://soriette.blogg.se/
Postat av: emma

Vi är riktiga moppebrudar vi :D

Ha det bra i idre, kommer sakna dej!

Åk ett åk åt mej (A) <33

2009-04-03 @ 10:48:03
URL: http://emmacarlssson.blogg.se/
Postat av: annie

<33

2009-04-03 @ 21:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0