moshning koshining ;]

Go kväll på er :]
Sitter nu här trött efter en heldag i Stan. Började ju dagen på trappan efter detta så bestämde jag, malin, ika, kela & karro, vi skulle träffa sandra i stan. Jag begav mig mot duschen och massa fix innan jag var påväg. ALLTID sen.. bara så ni vet (Y)
Happ sagt och gjort, malin och kela kom och mötte mej sen så bar det av mot stan. Vi gick i stan, körde runt på mopparna, satt på Donken ett bra tag innan jag, karro och malin åkte till badet, jag simmade 40 längder. Ngn timma senare ringer vi upp sandra, och tror du inte dom sitter kvar på donken? Jo, klart dom gjorde. Vi åkte dit, käkade lite glass sen så skjutsa vi upp sandra och vi begav oss hemåt.

Nu sitter jag här och funderar på att sova, skulle va rätt skönt just nu faktiskt! e rätt trött och så äre tävling imorrn :*

 bilden e sååå snögger ;]

//madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0