1 dag!

- mat? ne ja vet faktiskt inte, har precis ätit frukost så tackar nog nej till detta :] japp de var frågan jag fick av pappa precis, vad ska vi äta? hmm, ingen aning, har brist på fantasi och vill bara att det nästan ska bli iorgon nu, det händer ingenting och jag vill komma i rutiner igen! de blir nog bra med det.
- lämna Vartofta
- ny klass
- nya lärare
- nya kompisar
- men blir nog bra ändå!

japp så äre det ligger till, ska försöka göra en ny bloggdesign elr så tar jag tbx den gamla (annies<3), får se hur läget blir och hur det känns :]

kvällen med tjejerna blev super-dunder bra, först Gondolino sen hem till mej med film, tjöt & mys <3! älskar er.

har fått reda på att jag kommer träna 3 - 4 gr i veckan, blir nog bra det med bara jag pallar, men vrf skulle ja inte ;]

//madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0