31 aug.

asså, det här med att skriva här på bloggen går utföt och så är det bara. Rutinerna i skolan har kommit igång nu och jag är lika trött som alltid! men trötthet utan skola går ju inte ihop så. Men träningar och allt annat går prima, myalgin känns av, det känns typ som träningsvärk fast man inte har tränat :/ aja, blir väl bättre det med antar jag.

Dagarna består utav vila, träning, skola och datorn såklart! sjukt nice och mycket sittande där ja, gamla datorn används inte så överdrivet mkt nu nej, men lite typ.

Min kära mamma fyller även år idag, GRATTIS på dej <3!

det är även så att jag sitter och kolla på Alvin and The Chipmunks, go film det dära! ;D



//madde


Kommentarer
Postat av: S O F I E

grattis till eva & du, vi får ta och ses snart PUSS :)

2009-09-01 @ 20:47:26
URL: http://sssofiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0