i´am alive :]

Hej hopp, denna bloggen är helt död för det har varit sommarlov, vem sitter då inne vid datorn 24/7? inte ja iaf för jag är ute och är social :D men nu får vi ta tag i detta igen, skolan börjar om dryga en vecka kl 8.30 i F-huset :] blir nog bra detta du.

Under sommaren har jag sysselsatt mej med att vara på kusten, inget annat har hänt, jo typ lite kanske, Gothia, Brandstorp, Hunnebo, Gbg och lite annat :] hoppas sommaren varit bra, när jag har tid kommer det bilder ifrån sommaren :], men räkna inte med det inom denna veckan som kommer, beror på vad jag har för mig då ;]

japp musik jag kan rekomendera Joakim & Joel, bra musik och skön stil där (Y)

Joakim & Joel – Mer av dig - Radio Edit
Joakim & Joel – Ser jag tjock ut i den här?


//madde

Kommentarer
Postat av: S O F I E

du är sötast :)

2009-08-14 @ 23:40:49
URL: http://sssofiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0