pöss

japp, idag har det varit en slapp dag, igår gick jag och la mig runt ja typ 11. antar att det blir senare ikv och det var välbehövligt med 12 timmar ska jag säga! vaknade vid 11 imornse och sen så bar det av till Mullsjö, skulle till argus (min massör) och kolla inflammationen. Jo den va nästan helt borta :D men jag har ingen cirkulation i axlarna och så var det ngt fel på skuldertjosan ngt :P men fick tabletter så de ska nog bli bra de med :]

Sen så var vi på godislagret i Mullsjö, köpte massa godis så nu får ni äta ikv era godisgrisar :D största godisgrisarna jag känner iaf!
japp ne nu ska jag kolla greys och sen blire duscha, sen blire ju stan med de bästa <3 och sen hem till mej hela kvällen lång, ngr söver över ;]



älskar er!

//madde

Kommentarer
Postat av: erika

:DD det kommer bli bäst <3

2009-08-17 @ 17:23:55
URL: http://ikkka.blogg.se/
Postat av: S O F I E

tack för igår & tack för att du räddade mig från gubben hehe. loveu always!

2009-08-18 @ 18:36:55
URL: http://sssofiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0