090223

hej, bara för att sofie tjatar om inlägg så får jag väl slänga in ett. Dagen har varit bra, var på sexualföreläsning i aulan på gymnasiet, helt okej. Lite udda ledare, elr vad säger ni? men skoj ändå :] mkt skratt. bara för att floby-borna var segast, "En gris en ko en flobybo".
Sen var det idrott (volleyboll, bara för att våran klass e bäst på de) och sist musik. fick även reda på no-provet. 1 poäng ifrån mvg, lite surt. ja!
hände inget mer denna dag, förrutom att det snart blir backen med Ika och Johnny :]

Imorrn blire inget speciellt, förrutom att skolverket kommer till skolan, blir till att sköta sej nu (Y) det brukar jag ju alltid göra, men ändå :D

grattis till farbror.

____

ska man glömma?, blir tvungen vill så gärna men det är inte så lätt. jag kan inte bara glömma och sen förlåta, inte det enklaste, jag är inte en sådan person. :/ men försöker glömma. 

Kommentarer
Postat av: S O F I E

the animal song höööreduu :D

2009-02-23 @ 16:26:55
URL: http://soriette.blogg.se/
Postat av: erika

madde <3 det kommer lösa sig, det vet jag :)

backen va kul, men jag kan inte gå... :P haha

ses imorrn <3

2009-02-23 @ 22:35:06
URL: http://ikkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0