food is my life,

Hej alla fans, dagen varit bra? För mig har den flytigt på, vaknade lite sent, cirka 30 min, blev att ta en snabb dusch och liten frukost. Dans på morgonen (<3) skoj att träffa Kinnarpare, Kajsa :*. Det hände inte mycket mer, förutom att jag och Sofie längtade till maten, fisk med kall sås mums. Mat är som ni förstår min och Sofies höjdpunkt på dan, det är det man väntar på hela dagen. Underbart.


Imorrn e de spanskaprov, mamma förhörde mej, som vanligt (Y) tack du. Kunde ju allt (A) :D på eftermiddagen så blire HK, ska laga kyckling och ris (Kina som vi valde som land, som alla förstår) i min grupp, vi kommer äga ;D  maaat - :D
även backen på kvällen, myys <3


Torsdag = skridskor... behöver jag säga ngt mer? Nej. Det får gå som det vill, bara man har kul och tänker positivt så går allt :] får vi hoppas.



//madde


Kommentarer
Postat av: S O F I E

maaaat<3

men det var as gott på hemkunskapen..ert och vårat var lätt godast!



P U S S <3

2009-02-18 @ 15:40:10
URL: http://soriette.blogg.se/
Postat av: Kajsa

härligt att träffas igen <3:*

2009-02-19 @ 16:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0