jag fångade en räv en dag men räven gled ur näven,. (Y)

bara för att jag har tråkigt... finns inget att göra jue, en fredagskväll, vad gör folk? jo ja har gjort lite nytta iaf, erika har fått stå ut med mej :P men tror nog de gick bra, flummigt värre älskar dej <3
Kolalde precis let´s dance, lite skoj äre allt, men vet inte vad man ska tycka. Latindanser e inte riktigt min grej precis, ja kör på annat jag. Även tävling imorrn, DM första tävlingen för iår. hoppas de går bra, man måste tänka positivt är i världen, även om de ibland inte går...
Nu blir det nog sängen, men först packa och så blir det väl alltid ngn som underhåller mej ikv :] klockan e ju ganska mycket iaf, elr ja för mej är den det, bara för att jag alltid e trött och älskar min säng :*

//madde

Kommentarer
Postat av: annie

lycka till :*

2009-02-28 @ 09:59:49
URL: http://chiudore.blogg.se/
Postat av: erika

kvällen va underbar du :)

vi lyckas med det mesta xD haha

älskar dig också <3

2009-02-28 @ 21:55:37
URL: http://ikkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0