makroooni.

hola! har precis kommit hem från skolan, slapp gå från bussen idag :] så egentligen så skulle ja gått just nu, men istället sitetr jag är med makaroner och köttbullar på en tallrik i högsta hugg (Y) inte så hungrig men får väl pilla i mig lite. Äter när som helst, vad som helst och hur som helst, bara det är mat... Bullarna vi gjorde på hemkunskapen kan vara orsaken, sjuukt goda serrni (Y) jag och anders i gruppen + mateusz, men vi räknas som två gruppen ;D

  blandas inte.

nu drar jag snart till backen, blir väl ingen höjdar backe, pga plusgrader! :[ men men, blir nog bra med lite sällskap som pigger upp en :] glöm inte att det är kramsnö....

nu måste jag förtsätta å äta, fast mina kötbullar och makaroner har blivit kalla. så de blir nog inte mer med det, folk för undehålla mej ist :]

//madde


Kommentarer
Postat av: S O F I E

hehe du jag & maaaaaaat <3

2009-02-25 @ 20:23:25
URL: http://soriette.blogg.se/
Postat av: annie

sv; jag vet :D

2009-02-25 @ 23:12:10
URL: http://chiudore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0