bror 13 :]

kom hem för ja typ 40 minuter sedan och har redan gjort spanska och börjat på engelskan :O ganska förvånad själv men jaja, bara jag får det gjort så. Var tvungen att gå upp en halvtimma tidigare idag, pga att lillebror fyller 13 år, grattis <3. men vad gör man inte, han fyller ju bara år en gång om året. Trött som jag var somna jag nästan i hans säng ist -.-
Blev att pallra sig iväg till skolan sen, den dög väl, hände inte så mkt. Förrutom att vi hade NP muntligt i svenska. Asså jag vet inte vad dom är ute efter så det är ganska svårt, men pratade på lite iaf :]
Sist var det kören, bäst! skrattade nog inte så mkt på hela dagen ;D

snart blire träning, men först staden. måste hitta ett par vantar, det finns ett visst behov. Mamma e nog lite trött på att jag snor hennes, men men har man inga så.

   

//madde

Kommentarer
Postat av: S O F I E

hehehehö

2009-02-26 @ 22:17:10
URL: http://soriette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0