Tjugo7:de januari

okej, dagen har varit bra, NP som gick ganska bra och dansade med floby och de va sköj (Y)
Det har även snöat idag, de gillar vi :]
Nu blir de till att göra SO och plugga matte. hade prov idag med, ägde ju på de hah

Nu till min förvåning har datorn (som skulle vara lagad och funka igen) kraschat igen, blir störd på skiten! blir nog bärbar till man fyller år, e ju inte lång tid kvar :D 2 veckor lite drygt. har även bestämt mig för TEKNIK på gymnasiet, de blir nog bra hoppas ja. :]
Imorrn blire skidor, förvånande va? älskar´t

//madde

Kommentarer
Postat av: annie

okej, men vet du hur länge mötet håller på ungefär? har träning på måndag..

2009-01-27 @ 17:10:05
URL: http://chiudore.blogg.se/
Postat av: Cristin

Hejsan!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! :)

Ha det bra!

2009-02-02 @ 16:32:25
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0