19 juli - en månad kvar

Morgon på er :]
Igår spenderades dagen i gbg, med malin, philip, daniel och kristoffer. trevligt värre de du ;]
Idag så åker familjen hem och jag är ensam i husvagnen fram tills tisdag, imorrn fyller Sanna år - Grattis honey <3 kalas firande där du ;D
På tisdag blire gbg igen - Liseberg med de bäst :D sen så äre Harry Potter på onsdag (har även namnsdag och mamma och pappa har 20 år i bröllopsdag) :]  på torsdag blire Hunnebo och konsert (Y)

Happ det var lite av min vecka, nu ska ja chilla vidare här och inte göra ngt :D puss på er :*

1 månad kvar tills gymnasiet ;D

//madde

Kommentarer
Postat av: annie

1 månad :| och jag vet inte ens vad jag ska gå, känns lite osäkert x) & snart kommer förhoppningsvis jag och sofie ner och förgyller ditt liv :D:D

2009-07-19 @ 16:47:50
URL: http://chiudore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0