V.27

Hej alla glada, har inte uppdaterat här på ett tag, men så äre när man inte har någon tid till det. I veckan så har det varit dansläger i Grebbestad - underbart! Finns inte så mycket mer att säga precis :P Mycket träning, dans, folk, skratt, mys, sol, bad och mat :D sånt som bara jag gillar!


Det har varit stekhett här hela dagarna, varmt, varmt och åter varmt, svettigt när man tränar e sådant man får leva med men hoppas man förbränns lite iaf, kom fram till att vi cyklat 4.6 mil, har blivit endel och ont i röven har man nu, det känns asså. Inflammationen har inte blivit bättre i axlarna heller, snarare sämre, men får väl skylla mig själv. Nu får jag inte träna förs det har gått över... :/ lite sorligt. Men e väl tvungen att stå ut med det.


Hoppas det kommer lite folk hit snart till kusten, även om det är mycket folk i Grebbestad så är det inga sommarkompisar här än :P men de kommer väl.


Nu får man hoppas att solen kommer snart, så man kan sola, har bränt mig på högra låret -.- så äre när man ligger i solen :P


Har gött de hemma, nu ska jag fortsätta kolla på film :] förresten, det går att ddriva med mej ganska lätt = väldigt lättlurad -.- inte bra i vissa fall.


//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0