snabbrepris av helgen

Nu så är jag hemma efter många dagar och tänkte skriva lite om dagarna :] hmm skrev jag om triathlon? tror nog det så jag tar natten på skolan :]

Torsdag: natten var bäst, kunde varit bättre väder men klassen är ju oslagbar! skolan blev jättefin verkligen :] på dagen där så spelade vi volleyboll och brännboll mot lärarna, på volleybollen förlorade vi, men bra kämpat iaf! :D sen så hände massa mer under dagen, allt finns i bilder... ;]
Dagen gick och det blev senare kväll, då bar det av mot kyrkan. Där satt vi uppklädda och fina, underbar och konstig känsla att sitta längst fram i kyrkan och känna att efter 10 år så är det sorligt att sluta nian <3 simply the best fuck the rest!

Fredag:
Denna dagen så var det sista natten på gänget som gällde, fast först åkte jag och Malin till skövde, blev en bikini och 2 linnen inhandlade :] efter en tur i skövde bar det av till Fkp igen, där köpte vi frallor som blev snabbt uppätna :]
Klockan 15 bar det av mot Skara, bussen dit helt ok. Sen så var det ganska taskigt väder, men vi badade iaf :] vi åkte även karuseller och annat. Sen på kvällen var det disco, mkt mkt skoj, varmt men har inte haft så kul på länge :D tack alla som gjorde min dag perfekt <3!

Lördag: vaknade vid 14.00 kom ju hem 03.00 på morgonen så det var välbehövligt med sömn :] åkte senare till kusin, kollade på min andra kusins bal, finast var hon<3

Söndag: Sov ju över hos kusinerna, vi fördrev tiden ganska snabbt, sen åkte vi till Skövde för att titta på deras bal, asså vad olika stilar det finns, undra vad jag kommer ha på mig på min student?!?! blir nog bra hoppas jag :] nu sitter jag här, trött och borde ut och röra på mej :P men tar det imorrn...

Nu blire till att ladda in en massa kort på datorn -.- typ 500 '^^
Hare gött nu ;D

//madde

Kommentarer
Postat av: erika

<3 älskar dig

2009-06-14 @ 21:54:51
URL: http://ikkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0