sommar, sommar och sol :D

hej hopp! nu är jag i skåneland och har det bra :] igår bestod dagen utav bad, sol och bilåkande, det sistnämda var inte precis så kul, men vad gör man inte för att åka hit (Y)

Torsdagen var underbar, var vid ottestorpasjön :] mkt trevligt och mysigt, tack alla som gjorde min dag <3
Ne idag har jag jobbat -.- jag har varit lagerarbetare.  packat, packat och åter packat, ganska långtråkigt, men det finns ju en del kunder som ska ha lite udda saker ^^ så kan det va och imorrn blire till att fortsätta med lagret och alla fakturor ;] innan vi far hemmåt, för på lördag så äre tävling som gäller, även uppvisning - jordgubbensdag i Vara. kom och kolla vettja (Y)

Nu ska jag sova för jag är trött som en babian, ps, jag har två underbart söta kusiner :D

//madde

Kommentarer
Postat av: S O F I E

missyouhun:)

2009-06-26 @ 11:27:41
URL: http://soriette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0