wonderful !

avslutningsmiddagen var perfekt igår! tack för allt <3
Massa minnen och lärare, även en tår fälldes, kinderna gjorde ont efter allt skratt och det är ett minen för livet! när man såg alla fina människor som man gått med kanske i 10 år, visst vill man inte riktigt släppa taget precis. Jag komemr aldrig att glömma er, ni är det bästa!

Idag däremot så vare Kanotpaddling i Stråken, haha. kallt, vått, kul, blåsigt och mkt mer! det är en sådan dag man knappast glömmer. Kanoter välte, stackars er säger ja bara, svinkallt vatten... det blåste motvind så endel klarade inte av att paddla i det (alltså den motvinden var itne att leka med, men ja och Sofie greja de ;]) så de blev hämtade med bil, lyx :P haha, nejda :] sne blev det att vänta på bussen i 2 h.. ganska drygt men har man bästa sällskapet så går allt :D

Idag efter paddlingen åkte jag till en massör pga av mina axlar, rygg och nacke. Han började trycka osv, det resulterade i inflamation i bröstet och axlarna, även en väldig svank och har en början till hälsporre... jaa, ja fick emd mej tabletter och salva så det ska nog gå över :]

ne nu ska ja gå till sängs, imorrn väntar matlagning på föriddagen och film sista passet :] puss

//madde

Kommentarer
Postat av: andrea

det var nog min förtjänst att det blev bra va? :D så lysande som jag var! :D

hahaha :)

hoppas det blir bättre i axlarna och allt det där :*

2009-06-04 @ 22:16:33
URL: http://aandrealindh.blogg.se/
Postat av: S O F I E

så du ska inte på studenten madde? heheh (a)

2009-06-05 @ 07:36:42
URL: http://soriette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0