bröllopsplaner och mys.

Kalaset avr då över och jag är nöjd och glad :]
Blev en massa mat och min kladdkaka (ni får höra historien om hur den blev till, imorrn) och massa tjöt. Vi planerade även mitt bröllop:
- stort
- fint
- mamma betalar allt
- mycket gäster
- vid havet, både ute och inne
- två brudnäbbar, en kille en tjej
- varmt väder, soligt
- blommor - gerbera
- kyckling till mat
- klänning - vit, utan axelband, inte allt för långt släp och beroderi på sidan
- kanske dubbelbröllop med kusin <3
- det viktigaste av allt, en MAN.


japp, den som gifter sig med mej förvänta dej inte så mkt, bara lite (Y) happ då var framtiden planerad, skönt att ha det gjort måste jag säga :]

JAG släckte även hela huset 20.30, bara jag som fick det rycket att de måste man ju göra, mysigt värre. Massa ljus och bara va.

Nu en tänderna borstade och smiket borta och nu väntar sängen. Hoppas ni får en bra nattsömn, det tänker jag ha, för imorrn väntar skidskytte (sista tävlingen) och dans på kvällen :]

//madde

Kommentarer
Postat av: S O F I E

hahaha :D fint blire nog iaf. :*

2009-03-29 @ 19:08:38
URL: http://soriette.blogg.se/
Postat av: erika

kan inte du planera min framtid också? (A) haha

jag är kass på att bestämma saker ju xD

puss <3

2009-03-29 @ 20:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0