melodifestivalen + mys,.

dagarn går och helgen ha spenderats/spenderas i skåne, idag var jag och mamsen i malmö, gick runt och drällde typ. massa danskar -.- asså jag gillar dom så starkt! Sen så har vi fikat, ätit, shoppat m.m
Dagen rullade på, åkte hem, spelat mario cart och nu sitter jag här, har gjort klart spanskan och ska börja lite med NO, kollar även på melodifestivalen (Y) TINGELING. Melena ska vinna, hon e bäst, fast de blir nog Finer eller Uggla...
Hälsar ju på mina kusiner, söta så,. en på hugo5 år och en på axel2 mån <3  Axel ligger och skrattar, vickar på fötterna och sjunger opra (Y) myys i soffan <3

 dagens köp.

//madde

Kommentarer
Postat av: S O F I E

låter otoligt bra hörredu puss love you :)

2009-03-15 @ 10:27:48
Postat av: S O F I E

<3

2009-03-15 @ 10:28:02
URL: http://soriette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0