simply the best,

Tjena hoppsan :]

Dagen har varit bra, spenderades ju med udnerbara vänner<3
- SO, som vanligt, Roine hade nya glasses (Y)
- Spanska, 10 min tidigare
- Matteprov, gick nog bra :]
- Lunch, de runda bordet :*
- Idrott, massa spring och skoj :]
- Musik, alltid skoj ;]

Happ då var denan dagen avklarad, vi har inte en måndag förräns typ ja om 3 veckor :P lite lov, studiedagar å sånt bra (Y) Imorrn äre Temavecka som väntar, hoppas de blir bra, Erik, Lisa & Brian kom igen nu ;D
Hoppas dagen vart bra för er för de va min.
Lyckades med att inte spilla ngt iaf, alltid är det jag som spiller vid matbordet... men har i och för sig inte ätit med familjen än. hoppas det blir snart för ja e hungrig ;]





"simply the best, fuck the rest"

//madde

Kommentarer
Postat av: S O F I E

min älskling<3

2009-03-30 @ 19:52:01
URL: http://soriette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0