skinande rent!

Happ, eftermiddag då. blev inte staden idag heller, men får la se när de blir, ska iaf sova elr iaf försöka :] har ju ansträngt mig lite idag, så ltie duktig har ja vart. Klarde VG på beep-testet, livräddningen + 40 längder, lite stolt :] efter beep-testet mådde ja skit, svimfärdig + illamående, men när ja kom in till badet så försvann de som tur va!
Efetr badet var ja utsvulten, så då blev de till att äta mat! inte överdrivt god precis... men fick väl i mig lite. Sen så vare dags för indelningen på tema-vecka, fick jobab med, Erik L, Brian och Lisa, blir nog kanoners (Y)

När man kom hem så stod maten på bordet, mmm. Åt mej mätt, sen så kolalde ja AA och DH och har precis avslutat min städning, blev prima rent du ;D men vad brukar det inte bli när ja e i farten? man kan tyvärr inte beställa hem mej för städ-hjälp.

måste även nämna att min och Sofies resa från maten igår var inte att leka med ;] ni skulle vart med asså, blev lite bråttom där ett tag, men vad gör man inte. Springer hem äter godis på vägen och ja, Sofie får berätta mer <3 älskar dej.

Nu sitter jag här med nackspärr typ, inte så skönt, kan inte titta ordentligt åt höger... vet inte riktigt vad ja har gjort, kanske va de simmningen? jaja, sitter här och har inget bättre för mej så ska väl slumra till en stund, sen så blire kolla let's dance och DH. mkt bra pogram (Y)

//madde

Kommentarer
Postat av: S O F I E

hahaha madde? - syns det något? ::P:P::D:D:D:D

ÄLSKAR DIG MESTAST<3

2009-03-27 @ 19:27:50
URL: http://soriette.blogg.se/
Postat av: ema

2009-03-28 @ 14:10:59
Postat av: emma

haha, det dummade sig lite xD

Hjälpte inte min masage xD

puss<3

2009-03-28 @ 14:11:35
URL: http://emmacarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0