tidig lörda :]

Heej,
Dagen igår var bäst såklart. Tillbringades med flikkorna i staden. Blev Donken, pa:s, öb och ungdomens hus + en massa strögande i stan :* lite felkörningar och sånt men hitta gjorde vi ju (Y) det finns gator som man aldrig sett som man upptäcker, konstigt. Jag som har bra lokalsinne... men efter allt detta så drog vi hem till lilla Vartofta och jag bestämde mej för att sova hos Sofie :* De kom lite folk på kvällen, trångt? Ja, men mys där du.
Spenderade natten där och imorse vid 8 blev ja väckt -.- skulle kolla dam-lagets match inne på Ållevi, tyvärr förlora dom :/ vet ni ja fick till och med fräknar ^^ men jag har upptäckt att om man går upp tidigt på morgonen så hinner man med mer :] mkt mkt bra!

Nu vet ja inte riktigt vad ja ska göra, kunde ju stannat kvar i stan, men nej :] ska nog få ut pappa till att övningsköra med mej, men de kommer jag nog aldrig lyckas med. - jag har så mkt att göra, vi tar det en annan dag. så kan de låta, hoppas de blir av snart :]

Ikv spenderas kvällen hos Mateusz, skoj skoj :]

//madde

Kommentarer
Postat av: S O F I E

illgött madde såå jävla illgött :D

2009-03-21 @ 14:39:14
URL: http://soriette.blogg.se/
Postat av: emma

Fredagen var bäst!

Ha det kul ikv! :D puss<33

2009-03-21 @ 16:56:15
URL: http://emmacarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0