22.20

Goder kväll.
Nu är klockan snart 22 och det har varit en väldigt slapp dag. Först skidskytte, som slutade mkt bra, sen blev det lite plugg, kolla Robinson och sen dans :] en rätt soft dag, skönt med sådana ibland.
Efter dansen var vi och hämtade klasströjan, blev ju rätt bra tillslut, baksidan e ja nöjd med iaf (Y) 


Gårdagens kladdkakebak;
Jag satte igång, tog fram recept osv, så som man brukar göra, tog även fram alla ingredienser det ska vara i kladdkaka. Började blanda ihop hela röran, den smakade mkt bra :] så långt kom jag tills jag skulle hälla det i formen, där tog det helt stopp. Jag kollade på vaniljsocker-burken, MEN det var bakpulver -.- och för er som inte vet så är det inte bakpulver i en kladdkaka. Det var bara att hälla det i en långpanna och det blev helt plötsligt Brownies. Inte vad ja hade förväntat mig, men aja två flugor i en smäll!
Sen blev det att börja om igen! pust, göra samma kaka en gång till, fast med vaniljsocker denna gång.
Japp, ja har dock gjort detta misstag en gång förut, men nu var det den sista :] får man ju hoppas.


Kakorna blev goda sen iaf :] så ett rätt lyckat resultat.

 mkt god.

 fyndet på loppisen.


//madde


Kommentarer
Postat av: S O F I E

haha gissa vem som vet att bakpulver smakar skit?

-smaka det är jättegott!

tack madde älskar dig med :D

2009-03-30 @ 07:35:55
URL: http://soriette.blogg.se/
Postat av: S O F I E

sv: haha ne vet inte riktigt om jag håller med ;)

2009-03-30 @ 15:36:12
URL: http://soriette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0