if I could turn back time,

funderar och funderar, var och kollade på dam-lagets match idag och jag saknar fotbollen. Så enkelt är det, saknar att få springa på en gräsplan och bara få låta benen gå! det är något jag tittar tillbaka på, att får vara med i gemenskapen. Men om man tränar och sedan inte får någon respons för det känns nästan lite meningslöst, man jobbar och jobbar men får inget för det. Även om jag satsar på dansen så var det kul med fotboll, det var en del av livet, man åkte på träningarna och kände att man gjorde någon nytta med sig själv. Men något betalt fick man inte, satt där på bänken, kanske fick spela 10 min av 90 min. Det känns inte kul, de kunde sagt att du inte dög elr vad som helst, men att få sitta där och de säger inget, känns helt meningslöst... jag kände att jag inte dög till mer och jag slutade helt och hållet. Jag var inte endel av laget längre, de frågar inte vrf jag slutade, om jag inte skulle komma tillbaka erl ngt. de vilel nog bara bli av emd mej, vad vet jag? ingen sa ju ngt så det var inte lätt. Mitt beslut var då att sluta.

Det som ändå för mig tillbaka till fotbollen är att vara domaren, ska dömma min första 11-manna imorrn med mattias och vi får se hur det går, eftersom det var bara jag och mattias som har dömt förrut så var det vi som var tvugna att dömma imorgon, men det ska nog gå bra. Ska faktiskt bli lite kul även om jag kommer vara nervöst som jag inte vet vad!

hoppas jag inte tråkat ut er, men ar tvungen att få detta sagt.




grattis till vinsten på matchen förresten<3


//madde

Kommentarer
Postat av: S O F I E

<3

2009-05-04 @ 15:15:29
URL: http://soriette.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag saknar dig i alla fall <3

Du är ju min sötmadde!

2009-05-06 @ 12:22:33
URL: http://annatofta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0