simply the best :*

tervligt folk, idag har vi haft spex-foto. Tkt de blev väldigt lyckat, vissa bättre än andra :] men klassen är ändå bäst! bilder kommer när jag hittat sladden ;)
Hade även orientering på idrotten, sammanfattning av den - jag skulle gena över en skog = väldigt lerigt. de undra vad jag hade gjort egentligen. Happ de va den gången, behöver ju inte springa där nästa gång iaf :] om man är smart (Y)

Nu blire plugg som gäller, NP imorrn, nästan gjort klart alla redovisningar, måste plugga inför HK med, men de tar vi imorrn (Y) Det är även träning imorrn, vi ska ta kort inför SM. Mina kläder e dock inte klara så ja kör på de gamla ;)

"the show must go on"

//madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0