stressad elr vad?

sitet rnu här i pluggandetsvärld och borde egentligen plugga ännu mera, ist för att sitta här och skriva. Men uppdatera måste man ju, de va ju ett tag sen ;)

just nu sitter man och underhåller Sofie innan hon ska till träningen :* hon får springa om hon fryser ;D
Lyssnar även på sommar musik, längtar sjukt mkt :D hoppas på en bra somamr, har höga förhoppningar! men inte långt kvar, drygt 1 månad! men det är ganska tufft i skolan även om alla NP är gjorda förrutom NO i Kemi, jo visst hej kom och hjälp mig typ! Nationella gick förövrigt bra, är nöjd, elr har itne fått resultaten på de flesta, men hyfsat, känns skönt att det nästan är över!

Ne nu blire att plugga , igen -.- men de blir två veckor med plugg sen äre över :D vårterminen har gått snabbt och det diggar jag :DDDD

har att göra;
SO - inlämning + redovisning
Idrott - inlämning
Eng - inlämning
NO - NP
HK - prov + inlämning
Teknik - inlämning

+ att det är SM snart och inget är fixat till det och avslutningar och massa mer, men jag SKA hinna :D

//madde


Kommentarer
Postat av: S O F I E

det fixar vi vet du :D



-kan vi fixa det?

-KLART VI KAN :D



nothing compares 2 u:*

2009-05-07 @ 07:25:12
URL: http://soriette.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling där du kan vinna



En fin väska och ett presentkort på 500 kr

Postat av: carro

Allt bra idag :)?

2009-05-07 @ 17:15:51
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0