skalman!

arå, nu har man precis vaknat efter en sömn på fyra timmmar, men jag är fortfarande trött! det är värk i hela kroppen och jag är helt slut. känner mej lite som skalman, sover och äter! Gör ingen nytta nu precis, men blir nog bättre förhoppningsvis. har fått order till att sluta dricka mjölk :( så de e väl bara till att lägga av med det... får väl se hur det går med de.

Men dagarna är rätt så bra faktiskt, det flyter på trots min ork som inte finns. I skolan känns det bra men ändå tungt, tur att det finns människor som gör dagarna! annars hade jag nog legat hemma i min säng.

Till helgen drar vi till kusten, ska bli underbart att komma dit igen! Koppla av och bara va, kanske även en tur till sporrtshopen ;] på lördag äre också kräftskiva - mums!

Nu ska jag ta mig ngt att äta, för jag bara sover och äter jue :]

//madde

Kommentarer
Postat av: S O F I E

mat e gott :D

2009-09-03 @ 18:12:03
URL: http://sssofiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0