Winner :D

sho, väldigt länge sne jag skrev nu, men så äre när man inte har ngn tid till det. Igår vare fredag och det var Ålle, först hos Sandra sen hos Malin, trevligt elr mkt skoj :D dansade nattne lång, blev nollad åxå, men vad kunde man förvänta sig ^^
Tack alla som gjorde min kväll<3

Idag var det tävling i Herrljunga som gällde, trött som jag var efter gårdagen pallrade jag mig gupp ur sängen och sen satt jag i bilen på väg på Herrljunga. väl där blev det till att göra iordning sig och senare uppvärmning. Det speciella med dagen var att det var min första dubbelbuggstväling (dubbeln), ja och nervvrak som jag var så tog jag mig igenom de timmarna åxå :] med mkt bra stöttning! Ja, det slutade med att vi VANN :DD mkt skoj, tränat i 1 MÅNAD - då kan man inte vara annat än nöjd :D
Buggen sen gick väl sådär, kom 5:a, inte överdrivet nöjd, men grattis till Olivia & Jocke som vann och går upp i vår klass nu JB, Anna & Simon som går upp till JA, Jennifer & Tommy som har ett poäng kvar till UB  ;D grattis på er alla!

Nu blir det sängen som gälelr för mig, även om jag sov en stund tidigare idag ;]

//madde

Kommentarer
Postat av: S O F I E

duktig så :)<3

2009-09-26 @ 17:54:05
URL: http://sssofiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0