26 april :]


Hej alla glada :]

Nu har även denna dagen gått och det är inte alls lång tid kvar tills det är sommarlov, underbart! Att få komma ner till kusten och bara va. Men först är det SM som står på spel, mindre än 3 veckor kvar nu! Ska snart vidare till mormor för att kolla om kläderna pasar (vi syr ju kläder). Ja och det blir nog super kan jag tänka mig. Bara vi får iordning på hur det ska va, bilder väl... när jag orkar.

Dagen då, den har flytigt på 2 matte, 2 svenska, 1 kemi och 1 engelska-lektion, måste vara den jobbigaste dagen iaf! Mina och Ikas runskrifter var ju inte att leka med iaf ;] Nu ska jag kial vidare, ha en fortsatt bra måndag!

"Innerst inne är jag en pinne"



//madde

Kommentarer
Postat av: erika

haha, dom var bäst :D <3

2010-04-30 @ 17:51:27
URL: http://ikkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0