00:45


Tar nu tag i livet och går och lägger mig efter en super-mysig kväll hos Annie med Emma och Karro, tack för kvällen guys<3 möjligen kommer det upp några bilder...

Imorgon blir det till att vara i Arentorp vid 10:00 för då är det träning som gäller fram tills klockan slår 15:05, då är det dags för hemfärd förhoppningsvis är jag helt slut i varenda muskel och orkar inget mer. Men på kvällen sisådär ja när jag och mina kompanjoner tycker att det är dags beger vi oss in till staden för Marathon Rock! Lär väl inte stanna så länge men träffa lite gött folk ska vi allt hinna med iallafall :D + att det ska inte regna!

Go natt med er alla godingar där ute! 

//madde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0