14:52

atfestivalen i bilder;











Lite bilder från matfestivalen igår då jag och Erika tillbringade den dagen i Skövde i 11 timmar... Mjo lite trött var man ju och ont i fötterna hade man, men jag hade trevligt och träffade massa folk :] Tack för dagen<3 Kötpe en söt klänning och en ring som jag är nöjd med iaf, bilder kanske kommer.

Idag blev jag väckt av mamma som tyckte jag skulle gå upp och plocka iordning i rummet för det såg verkligen ut som en bomb hade slagit ner här. Så jag tog tag i livet och åt frukost (kan vara det bästa på hela dagen), sen fortsatte jag ner till ödet. Plockade iordning allt och till och med dammade, det var ingen trevlig syn precis, blev smutsigt vatten ganska snabbt - ett bevis på att jag inte dammar för ofta...  Nu ska jag hjälpa till med mat osv. för ikväll kommer släkten och det är kalas för mamma! :D

//madde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0