27/8


Dagen har gått bra hittills, skolan va seeg idag, började med psykologi som jag tycker är intressant, sen lite oviktiga ämnen och sen avslutade vi med engelska. Snack om att jag var trött sista lektionen där ja... Träningen igår gick finfint, började vid 18.30 och sen drog vi som vanligt över tiden så den höll på till 22.10. Helt slut i hela kroppen då kan jag säga! Förstår inte riktigt hur jag orkade stiga upp imorse vid 06.45 (försov mig dock) men jag överlevde det med, men vad gör man inte för att det är sista dagen för veckan i skolan. 
Direkt efter skolan stack jag och Sofiebäst till Skövde, vi inhandlade lite nya prylar och kläder inför hösten, myys - tack för dagen bäst<3 
Imorrn drar jag vidare till Skövde igen när jag vaknat och klippt gräset för att tillbringa dagen på matfestivalen först med Ika sen med övrigt trevligt socialt folk förhoppningsvis :]

Nu ska jag sova tills jag vaknar (smart va) och jag ska sova riktigt länge som om det vore sommarlov igen!



//madde



Kommentarer
Postat av: S O F I E

åhhh jag tycker om dig!<3

2010-08-29 @ 20:26:19
URL: http://sssofiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0