Äventyr på G


Så ja, denna designen får vara ett tag tills jag byter igen (smart va;]). Men iallafall så har jag och ett gäng bestämt oss för att paddla en sväng över helgen och bar aha det gött! Vi åker ner mot Kyrkekvarn ikväll och stannar väl någonstans utmed sjön och bara har det bra. Maten är handlad, väskan är snart packad, så nu fattas det bara några människor, en kanot, en paddel och en sjö! Hoppas det inte regnar på oss bara... Men kläder efter väder så går allt bra, (bara det inte blåser, eller hur Sofie...). Nu ska jag packa färdigt, sen bege mig mot mormor för lite mat i magen och tillsist ta en dusch innan Erika plockar upp mig ;]

//madde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0