Fix!


Är just nu proppmätt efter hamburgare och ska försöka fördriva tiden tills skolan börjar... För snart  drar det igång, på onsdag smäller det och visst ska det bli skönt att komma igång med vardagen igen men att ha lov lite till hade jag inte tackat nej till. Att ha 10 veckor framför sig med sol och frihet hade inte varit fel, men nej, nu är de veckorna slut och visst har det gått snabbt! Helt otroligt snabbt har det gått, jag har hunnit med Tyskland, Spanien, Grebbestad, Falköping m.m Bästa sommaren hittills kan jag nog säga, många nya människor som jag lärt känna och sommarens värme kan jag väl inte klaga på precis. 

Idag har jag vart i Axvall på http://modellsalongen.blogspot.com alltid lika kul att komma dit och förnya sig lite. Jag toppade bara för håret ska bli ännu längre! Efter det bar det av mot Falköping och Lilla blå, mycket bra mat - rekommenderas! Sen vidare till Vårdcentralen för blodprover, inte kul! Fick med mig ett pennfack, penna och en kalender såhär inför skolan :]




//madde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0