Första dagen!


Jo för detta kändes som en värd dag! Klockan är 15.00 och då har jag egentligen precis ätit frukost, men nehe inte idag inte. Var i skolan vid 09.30 våran mentor Fredrik pratade i 20 min, sen ville han prata med varje elev och sen slutade vi, så jag slutade vid 10.00, då kände jag, varför åkte jag ens in när bussen går 11.50... Ja typ så kände jag, men jag fördrev den tiden genom att stå i kö vid schemaläggaren, sen var jag och pratade med honom att få Massage A och Psykologi A och båda kurserna fanns det plats i, så jag sa väl ha psykologi nu under hösten och sedan får jag ha massage under våren. Men imorrn hoppar jag den lektionen och så får jag prata med Jan och så går jag dit på fredag istället :]
Nu ska jag underhålla mig själv tills klockan 20.00 för då är det fångarna på fortet. Innan dess ska jag spela The Sims 3!

//madde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0