Från och med Du


Nu är jag hemma för att stanna, lite så det känns nu. Inte varit hemma så mycket i sommar och skoj är väl det, men att få komma hem till sin egen säng och allt det där som hör hemma till är ju för underbart :D Vistelsen i Brandstorp var super-mysig, tack för dagarna kusin<3 Var i Jkp även en sväng, köpte där en tröja, body och lyktor! Nöjd är jag, måste nu spara pengarna till höstkläder... För snart är sommar 2010 över och hösten 2010 är på intrång, längtar lite efter att få klä mig i mysiga stora stickade tröjor och krypa ner i en filt framför TV:en. Det hör hösten till och men det vore ju samtidigt lite skönt om den kunde vänta några veckor så man kan få njuta av lite mer värme o man nu kunde få önska det ;]

Idag hade jag och Jacob även "egen"-träning och man kan ju säga att efter denna lata otränade sommaren så var det ganska skönt att komma igång igen, men det kändes, svetten rann och efter 2 låtar så kändes det i vaderna, suck tänkte jag då! Hur jag nu ska orka träningshelgen på lördag och söndag med Robban (landslags-tränaren) det har jag inte riktigt förstått än, men efteråt lär man ju å prima och förhoppningsvis ha lite bättre kondition, nu ska jag då inte ha för höga önskningar, men en liten kanske?? 

+ att det är ju marathon på lördag kväll, och det får jag nog ta mig en allvarlig fuderare på... 
+ att jag har fastnat för Oskar Linnros!



//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0