Fredagen den 13:onde!


Idag har jag, mamma, mormor, Ingvar och bror varit på Björkhaga hotell och ätit mat, mycket gott. Sen svängde vi förbi Godisfabriken, fick allt med mig lite hem och antagligen snart blir uppätet... Snart beger jag mig till fina Annie med ett gäng tjejer, myskväll står på schemat och det behövs just nu, saknar er girls!
Även fredagen den 13:onde idag och än så länge har det inte hänt något, men vi får väl se ikväll. Lillebror har fått sätta upp sin gamla dator (som är bättre än min nya) för min bärbara har kraschat och den stationära är inte att tänka på ens, men denna funkar riktigt bra måste jag säga! Tur att något funkar här i livet iallafall. Nu ska jag ta på mig något bättre i klädväg och sedan bege mig mot Annie :D



//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0