Normal day,


Har tråkigt som bare den just nu, väntar på mat och kollar på Top Model 4, sen väntar Hell´s Kithen och sist men inte minst så äre Bygglov och när detta är över så är klockan 19.00 och då ska jag ut och gå en sväng i det fina vädret! Detta har jag ägnat mig åt nu i 4 dagar, samma schema och jag lär väl göra samma sak imorrn.
Killarna åker hemåt idag för bror ska spela cup så jag och mamma blir själva här, underbart! Så imrgon blir det en tjejdag, hela bryggan ska vi gå, alla affären stanna och äta mat & glass, sen så kommer förmodligen de andra två på kvällen och då är familjen fulländad igen :]
Nu ska vi äta grillspett och färsk potatis - mums!

//madde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0