Sommaren är kort


Började min dag vid ja sisådär vid 12 eller något, sen blev det gröt och film. Nu sitter jag här och har ingenting att göra. Hade tänkt att fixa en ny header men jag orkar inte. Så jag får väl ta och göra något annat här i livet, men vad det skulle kunna vara har jag ingen aning om alls. Känns som om denna veckan kan bli den drygaste på länge. Jag känner mig så himla positiv och glad just nu asså, ser suddigt gör jag också :( Men jag tror att jag ska ta tag i livet och bakat något eller göra något för det humöret är jag på iallafall. Och om jag hade rätt igår om att jag inte kan gå idag, shit sån här träningsvärk har jag aldrig haft.

Just nu lever jag ett tufft liv och bara klagar känner jag (inte okej!), men vad gör man inte sista veckan innan skolan börjar för det är ju trots allt bara 8 dagar kvar om man inte räknar med idag... Kommer ihåg när man räknade ner - 8 dagar då var inte alls mycket och nu är det ju ingenting, usch! Men mitt sommarlov har iallafall varit kanon, snabbt har det gått och denna veckan vill jag göra till en minnesvärd, inte bara sitta inne och dega som en annan! 

//madde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0