13 december


Något tröttare än vanligt kan jag meddela att jag är, var inte ute och festade igår och det är jag glad för idag. Hade säkert varit jättekul men hoppade det för denna gången. Istället hade vi Luciatåg igårkväll gick super och idag har vi haft 4 st. Gick upp vid 05.45 pigg och glad, begav mig mot staden där vi skulle hämta Sofie. Sms:ade henne - fick inget svar, ringde och hon svarade men det var banne mig ingen som pratade, så efter 1 minut så hade hon vaknat och insett att hennes alarm inte hade ringt. När vi hämtat henne och David så var det stadshuset som gällde, alla lika pigga och glada sjöng vi som om vi hade sovit 10 timmar inatt, och vi fortsatte sen mot Fredriksbergskyrkan och sist Ranliden där vi gjorde vårt sista framträdande. Jag vill tacka alla för att ni gjorde Lucia 2010 till ett minne :)

Har hunnit med att plugga kemi och haft sista körteorin idag så jag har väl hunnit med det jag skulle hunnit. Bara julkalendern kvar och den hade jag tänkt att se nu!

//madde


Kommentarer
Postat av: Sofie

hihi, sån himla tur att du ringde mig imorse :D

2010-12-13 @ 20:43:41
URL: http://sofiemsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0