Det närmar sig jul!


Hej på er alla glada, nu är det inte alls långt kvar tills det är jullov och det känns underbart! På tisdag är det sista dagen och jag är hur lycklig som helst, även om jag nu är trött det sista som de flesta andra så kämpar jag på! Jobbet går som bare den och det är mycket folk varje dag. Jobbar i stort sett varje dag fram tills jul och även efter jul, men ska försöka vila upp mig inför skolan som startar i januari. '

Igår var jag och mamma på Västerhöjdsgymnasiets julkonsert, jättefint var det som vanligt! Jag bara njöt och kände hur julstämningen höjdes.
Imorgon ska jag först jobba, sen så ska jag julpynta och eventuellt baka julgodis m.m.
Men ni får ha det så himla bra till jag hör va mig igen!

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0