Helgen + dagen


Hej!
Här har det inte hänt speciellt mycket och inte kommer jag att berätta så mycket heller för den delen. Var ju som sagt och tävlade Lag- SM i helgen och laget om 7:a. Vi i laget hade med alla grenar 5 stycken och jag bidrog med dubbelbuggen, vi slutade 3:a och jag är mer än nöjd. Jag och Anna grät när vi fick veta resultatet, helt otroligt att vi slog de trios som är bland de bästa i Sverige! Så med det beskedet var jag hur lycklig som helst, har nog inte riktigt fattat det än... På söndagen var det återigen tävling som gällde, jag och Daniel ställde upp i BJB (bugg junior B) där vi slutade 4:a och för att inte tränat något så är jag nöjd :)
Bilder kommer det inga för jag tog inga, men det kan nog komma en film snart...

Idag har det varit utbildningsdag för elevambassadörerna, det har varit mycket intressant, inspirerande och givande! Sist så var det ju första dagen på jobbet, alltså Bytt och Nytt, kom in och kika förbi någon gång vettja ;)

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0