Money, Money, Money


Städningen är i full gång och ja, det börjar lika något! Idag har jag jobbat och gjort korv hos mormor. Så dagen ja den har väl varit bra, hade en kund idag i 1.5 h! Måste nog vara rekord...
Mamma och jag har nu vänt upp och ner på hela mitt rum och det är jag glad för, för som det såg ut förrut och så mycket grejer jag hade, shit! Det var inte att leka med, men nu är mycket borta och snart ska julpyntet fram. Precis nu när jag tog fram en plånbok med massa mynt från förr, så på botten av den så hittar jag 130 euro! Det är sånt som gör en glad på dagarna, ren lycka :D



Julie Walters – Money, Money, Money

Nu ska jag ta och fortsätta med min städning för att sedan gå och lägga mig i min renbäddade säng :)

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0