At school


Sitter i datasalen och har det trevligt, med neja och mirnes, resten av klassen ha rvarit på Willys som vanligt. Om typ 35 min börjar matten, sen är det ännu ett mattepass efteråt. Riktigt nice... Idag blir det då OS, och plugga, programmeringsprovet är nästa vecka som tur är, blir till att plugga stenhårt denna veckan och även sv-redovisning, muntlig. Kan bli tufft men det ska nog gå bra det med. Vet bara inte vad jag ska snacka om, det märker ni som får höra.

Förövrigt gött med visnt i Hockey! Klassen var bänkade framför datorn imorse och vilken dramatik det blev, 3-0 :D
Nu ska jag återgå till ja, ngt som jag inte brukar göra, sitta i datasalen...

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0