:D


Veckan har varit intensiv så har inte hunnit skriva, efter skidresan var jag utmattad och det känns nu i kroppen ska jag säga! Det har varit mkt plugg i veckan, men även träningar :]

Idag var det då DM som stod på schemat, där vi vann dubbeln, kom trea i buggen och fyra i boogin, är alltså DM.mästare i dubbel framöver i ett år :D inte illa de efter att ha tränat dubbel i ett halvår! Ja mkt spännande dag och ser framemot lördag då det är tävling i Skövde ;] Ja filmer kommer upp på fb och eventuellt bilder! är även ngt hes efter dagen, skrikande och förkyld är ingen bra kombination...


go bild från Herrljungatävligen :]


Nu kollas det melodifestivalen för fullt, och senare blir det OS! OS kommer vara min sysselsättning i veckan må jag säga, underbart!

//madde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0