21/11-10


Jo det där kändes konstigt att skriva.. 10 i slutet, mne jag vänjer väl mig förhoppningsvis!
Efter en seg dag i skolan, startade med idrott och avslutade med spanska därimellan vare lite allt möjligt. Nu är klockan snart 17 och 19 äre träning, innan det har jag tänkt att hinna med att sova en stund & plugga. Men det dyker väl upp ngt annat antar jag, förmodligen att jag sover bort alltihop, men sånt är livet. Imorrn så äre fredag och sista dagen i skolan :D wonderful! jag har dock inte bestämt om jag ska på Ålle, vet inte om jag orkar/pallar att dra dit. Den som lever får se.

Halkade idag vid dödstrappan som inte är skottad :( Blir nog ett blåmärke allt, + innebandyn där det blev ett blåmärke med. Tur var att ingen såg haha, borde sett rätt kul ut, men så äre ngn gång ska det hända också.
Positivt med dagen var att vi hade betygsprat i musiken, spänd som jag var gick jag in och fick reda på att jag fick MVG - nöjd! Även om det inte gick så bra på uppsleningen så har vi iaf haft kul :]

Nu blire plugg, spanska, engelska, programmering, excel/word osv.



tiden flyger förbi.

 

//madde

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0